Kurs počinjemo sa upoznavanjem programa Autodesk Maya a tokom predavanja i vežbi prolazimo kroz sve neophodne alate za modelovanje jednostavnih i kompleksnih površina.
Cilj ove oblasti je da se nauči pravljenje kompleksnih porvršina sa pravilnom topologijom.
ZBrush je sledeći program na kursu. Ovde ćemo naučiti kako da, na model izrađen u Mayi, uz pomoć Zbrusha, dodamo najsitnije potrebne detalje, kao i koje modele je bolje od početka raditi u Zbrushu
Cilj ove oblasti je upoznavanje sa Zbrushom i osnovnim alatima za sculpting.
Low Poly & Mid Poly modeli su optimizovani High Poly modeli spremni za Game Engine. Naučićemo razliku između Low Poly i Mid Poly modela kada se koji koristi, njihove prednosti i mane, kako se za koji razvija UV Mapa kao i pravilno podešavanje Smoothing grupa.
Bake je proces pravljenja Normal i AO Mape, koje služe da se na Low Poly model vrate svi izgubljeni detalji sa High Poly modela, koji su nestali prilikom optimizacije modela.
Teksturisanje je proces farbanja i materijalizacije modela, radimo u Substance Painteru, gde prolazimo kroz spec/gloss i metal/rough shadere. Naučićemo njihove atribute kao i pravilno podešavanje za dostizanje željenih rezultata.
Na kraju kursa, svaki polaznk imaće po 5 game modela izrađenih od početka do kraja i moći će da ih koristi za svoj portfolio. Svakog polaznika naučićemo kako da najbolje izrenderuje i prezentuje svoje radove. Što je prezentacija bolja, portfolio će izgledati bolje, a to je najbitnije za dobijanje poslova u ovoj industriji
Sertifikat
4 Meseca - 48 časova
3 časa nedeljno u trajanju od 4 sata
Početnik
Osnovni rad na računaru, Osnove Photoshopa
Van nastave biće online podrška, Polaznik ce moći da kontaktira predavača van nastave
Maya, Zbrush, Substance Painter, Photoshop
Jesen 2024