Kurs počinjemo sa upoznavanjem programa Autodesk Maya a tokom predavanja i vežbi prolazimo kroz sve osnovne alate i procedure za modelovanje i rigovanje koje jedan animator mora da zna.
Cilj ovoga je da se razvije dublje razumevanje za oblasti koje direktno utiču na animatorski rad i proces same animacije.
Ovde ćemo postaviti temelje ideje same animacije kao i koncepte o težini i čvrstini objekata igrajući se sa jednostavnim geometrijskim telima i oživljavajući ih. Prolazeći kroz ovaj segment ćemo naučiti i osnovne alate koje ćemo koristiti u animaciji.
Ostavljajući za sobom sfere i kocke prelazimo na najbitnije “oblike” koje ćemo animirati u gameingu, a to su dvonožni humanoidi. Kroz njih ćemo naučiti mnogo o pozama i poziranju charactera. Smišljaćemo razne načine kako da obogatimo određene animacije i da ih učinimo što zanimljivijim na oko. Posmatraćemo naše čovečuljke kako ustaju, skaču, hodaju trče, bore se i ginu za našu zabavu.
Ovo predstavlja kulminaciju našeg rada i truda gde ćemo se podeliti u timove i smisliti kompoziciju koju ćemo zajedničkim snagama animirati. Podelićemo charactere i svakog od njih ćemo animirati gde ćemo naučiti da radimo u timu, da razmišljamo kao animatori, feedbackujemo jedni druge i konstruktivno primamo kritike. Nakon ovog segmenta ćemo imati da stavimo u portfolio reprezentativan rad, a na osnovu toga kako smo animirali i funkcionisali u timu i test za intership u Artbully Productions-u.